• Facebook
טלפון: 054-5200640 , דוא"ל: nir@nr-ins.co.il
כניסת לקוחות
ביטוח נסיעות לחו"ל
תוכנית חיסכון
ניר רון
  • דף בית
  • אודותינו
    • פילוסופיה עסקית
    • אמנת שירות
    • מחירון שירותים
    • שיתופי פעולה
    • המלצות
  • ההתמחות שלנו
    • ביטוח חיים ומשכנתאות
    • ביטוח פנסיוני
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • גמל והשתלמות
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח עסק
    • ביטוח דירה
    • ביטוח רכב
    • סיכונים
    • יעוץ לשוהים בחו"ל
  • מידע מקצועי
    • מאמרים
    • מוטבים ושאירים
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודותינו
    • פילוסופיה עסקית
    • אמנת שירות
    • מחירון שירותים
    • שיתופי פעולה
    • המלצות
  • ההתמחות שלנו
    • ביטוח חיים ומשכנתאות
    • ביטוח פנסיוני
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • גמל והשתלמות
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח עסק
    • ביטוח דירה
    • ביטוח רכב
    • סיכונים
    • יעוץ לשוהים בחו"ל
  • מידע מקצועי
    • מאמרים
    • מוטבים ושאירים
  • צור קשר
אמנת שירות
ראשי » אמנת שירות

אמנת שירות

אמנת השירות ללקוחות סוכנות הביטוח, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכן הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך כדי אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח – נותן השירות.
במסגרת האמנה אנו מתחייבים:
  • להתייחס ללקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.
  • לפעול לעדכן את לקוחותינו לגבי אופן קבלת השירות, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.
  • לתת מענה מתאים לצרכי לקוחותינו, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פנייתם, לתאם עימם פגישה או לשוחח עימם.
  • לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, לספק מענה ראשוני לכל פנייה, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוחותינו, לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • למסור ללקוח שפנה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.
שעות פתיחה
ראשון 08:00-16:00
שני 08:00-16:00
שלישי 08:00-16:00
רביעי 08:00-16:00
חמישי 08:00-16:00
שישי סגור
שבת סגור
מפת אתר
הצהרת נגישות
ויביט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות לניר רון
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס